16.2.12

Har nu bestämt mig för att från och med imorgon ska vi vara hemma så mycket som möjligt och ta det lugnt i så hög grad som möjligt. Känner att det blir jobbigare och jobbigare för var dag nu, blir andfådd av ingenting och har inte ork till att göra mer än jag måste, dvs ; hålla Nellie nöjd på alla plan, byka, diska och hålla rent här hemma.
Måste börja planera lite att när vi har något ärende in till stan ska jag skriva upp allt vi behöver dit och göra så man slipper åka typ varje dag. De dagar jag ska och få järn eller när i ska till barnmorskan, DÅ ska vi dit och inte nå fler onödiga gånger.
Blir inte heller nå promenader för min del, ha känt i flera veckor redan att de dagar jag varit ut och gått med mamma så har jag så fruktansvärt ont i magen och höfterna på kvällarna, så det får bli små varv med Glenn här på vår björkslinga :)

Måste även komma ihåg att dricka mycket vatten och gå och lägga mig så tidigt som möjligt!
Imorgon kan jag lägga upp lista på vad jag hittills packat i vår bb-väska :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar