27.2.12

Idag har vi hunnit få lite järn och flängt på med papper hit och dit genom stan samt städat och bykt här hemma. Så nu har jag just lagt Nellie och ligger själv i sängen och hoppas få sova iallafall en liten stund.
Har fått såna satans foglossningar nu igen.. Hade ju då för ett bra tag sen och så var jag och hyrde ett bälte men det gjorde ju bara saken värre! Och sen slutade det värka nästans helt och hållet, typ bara om jag hade vart ut och gått eller ansträngt mig på annat vis. Men sen i förrgår har jag ont konstant och jag kommer knappt upp om jag ligger eller sitter ner, riktigt handikappad känner jag mig. Att bära på Nellie är HELT uteslutet så det är ju skönt att Robin finns till hands..
Ikväll ska vi flytta sofforna, som jag väntat!
Tycker våra svarta tygsoffor är så urblekta och blir så fort skitiga plus att dom drar åt sig hår från Glenn, minsta partikel syns på dom. Så vi tar ju ma&pas föredetta soffor som är i läder = passar bra ihop med disktrasan ;)
Och så ska vi möblera om vardagsrummet också. Tur att man har snäll lillebror som hjälper till iallafall, jag skulle ju nästintill dö om jag skulle vara delaktig i allt flyttande och bärande som detta innebär!
Sen om några veckor när jag fått pengar så ska vi köpa nytt matbord och stolar av Eddie och Veronica, det längtar jag också otroligt mycket efter eftersom vårt nuvarande matbord rasar ihop vilken sekund som helst.

Lägger upp bild ikväll på möbleringen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar