10.2.12

Järn, järn, järn, mera järn!

Idag har jag fått min första järninfusion, tack och lov så gick det bra! Var lite nervös med tanke på allt illamående av alla olika järnpreparat som jag proppat i mig under åren.. Fick inga biverkningar alls och det var rätt chill att ligga och halvsova/se på tv när man just pinat sig att stiga upp 07 för första gången på fleeera månader. Nellie och Robin var i huset medan och dom hade det skönt dom med, hittade båda sovande i sängen där när jag va klar så ;)
Ligger just nu i sängen och ska läsa lite, kommer sluta med att jag spelar Gold miner istället, heheee. Robin är och grejar på huset och lär nog bli hela natten nu när han har hjälp där också. Lika bra att låta dom hålla på medan dom orkar och gör ett bra jobb, känns som att det tagit tillräckligt med tid för att få det sär huset färdigt nu...
Natti natti på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar