28.2.12

Imorse vaknade vi redan 8 både jag och Nellie. Sen har vi spenderat dagen hos nellies gammelmommo och Moffa och sen hos hennes Mommo och Moffa där vi även fick middag idag och busen själv har varit mer vild än tam ;)
Nu ikväll var Robins mamma just hit och hämtade lite grejer åt Glenn och så fick jag träffa honom också, mitt lilla gull <3
Han bor alltså hos sin farmor och farfar nu då jag inte får ta så mycket astmamedicin sista delen av graviditeten. Vi får väl se sen hur det blir efter bebisens ankomst, klart jag saknar och vill ha tillbaka honom men han kanske ändå har det bättre där med sina kompisar Julle, katterna och en puppenin ?
Har annars haft stort tryck neråt idag och samandragningar som vanligt, mamma har också fått känna massor på min mage när bebisen "rullade" runt med fossingarna :)
Det är ju knappt alls nå sparkar nu mera utan den petar ut huden med fötterna och drar längs med insidan av magen. Svårt att förklara, men ut tycker jag den kan ta och komma!

Nellie har inte sovit på hela dagen och inte ens visat tendenser på att va trött så hon somnade väldigt bra för att vakna nästan direkt igen och nu sitter hon och pratar med sina nallar där inne, tydligen är det något väldigt viktigt dom måste veta innan hon kan sova ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar