23.3.11

Blåsig natt

Ja jävlar vad det har blåst inatt!
Har varit upp säkert 8 gånger för jag har vaknat antingen av Nellie eller av blåsten och så har jag inte kunnat somna om.
Vet inte vad Nellie börjat med för fasoner, att vakna 3-4 gånger per natt :o
Från att bara ha vaknat MAX 2 gånger om natten.
Men vi ska och handla idag så då ska jag köpa kvällsvälling åt henne och se om det kanske hjälper.

Hennes första tand kikar ju fram nu, och den är vass! Haha, så nu ska man inte påta henne i munnen för hon bits ;)

Igår lade Torkel ägg och inatt har Leo lagt, så imorse öppnade jag min lilla låda med mossa, där äggen ligger, och skulle sätta dit dom nykomna och till min stora förvåning låg där 10 ägg, har inget minne av att det skulle kommit SÅ MÅNGA redan, men tydligen. Och alla äggen mår prima!

Igår köpte Robin ny TV, 50tum plasma från Panasonic, grrr :))

1 kommentar:

  1. Haha, jag kollade bara på bilden först och trodde det var tänder! haha...

    SvaraRadera