31.3.11

Jackass 3 - se den!

Är ett måste för alla som gillar snusk och stunts. Har sett på jackass sen jag var liten när pappa gjorde det och ända från början var jag fast. Såg trean en gång igårkväll och en gång idag. Och jag håller på att smälta när jag ser Chris Pontius, och Knoxville, Steve-O och Bam.

Påtal om annat så hade Nellie feber imorse, är nog ännu en tand på gång, men nu mår hon bra igen så inget mer med det.
Imorgon ska det firas för Sophie, Nellies gudmor alltså. Och det är INTE hon som är gravid utan det är Sophie W som jobbade åt min pappa förut. Så nu har ni det klart för er ;)
Känner på mig att jag inte kommer orka Arken imorgon så får väl bli Dinos, fast jag hinner väl ändra mig fram och tillbaka ännu 20 gånger så vi får väl se. Borde åka in till Björn och få Leo avmålad nästa vecka så han får kladda lite på mig igen, ska iallafall ha den ditsatt till sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar