28.3.11

Kaksmulor i toaletten

Idag började jag mitt nyttiga liv! Woopwoop.
Tränade imorse här hemma, mitt eget lilla "pass" och sen åt vi frukost och gick efter det ut  på promenad via stan och sen ner till bageriet och hälsa på pappan i familjen, där skulle jag låna toan och det var fullt med kaksmulor och socker på toaringen, uuusch. Men jag fick kissa iallafall ;)

Sen har vi varit hos Jennie och Niklas en stund, Nellie sov som vanligt hela tiden och Hannah kom via en sväng också :)
I lördags var vi på babysim, bara Robin kommer hem ska jag fråga honom var kameran är så jag kan lägga in bilderna, blev inte så många eftersom både jag och Robin var i vattnet och Timon fotade. Säkert har jag dubbelhaka på alla också ;))

Ska in till stan imorgon och hämta mitt arbetsintyg och hämta mina skor från ZicZac samt åka via mariebad och boka in solarietid, är nog den enda på holmen i min ålder som aldrig solat solarium, men nu ska jag sluta vara så blekfisig av mig och sola lite innan sommaren.

Bilder kommer nog ikväll.
HAAADE

1 kommentar:

  1. nej du är inte den enda för jag har heller aldrig solat solarium :D

    SvaraRadera