19.3.11

Hejdå Världen

Sitter här i pyjamas och stövlar.
Egentligen skulle jag sova men jag måste skriva.

Är så rädd att trampa på glasskärvorna som ligger på mitt golv, MITT golv.
Det är som att hela vårt liv ligger här och jag försöker så innerligt att inte trampa på det, för då blir jag tvungen att stanna, och det vill jag inte.

It was supposed to be a wonderful life,
but somewhere, somehow, I messed it up.

Tänk på alla dom som aldrig fick uppleva detdära,
som aldrig fick känna riktigt ordentligt,
fick aldrig vara speciella,
var bara några i mängden.

Skulle kunna vara någon annan, någon annanstans.

Du är ute nu, ute ur våra liv.
Kommer inte tillbaka.
Allt är sönder, du är orsaken,
men du säger det är jag.

IDIOT
IDIOT
IDIOT
IDIOT

It was supposed to be a wonderful life.

2 kommentarer:

  1. vad är det som har hänt? :( du kommer nog klara dig igenom allt, du är starkt!

    SvaraRadera
  2. du klarar dig bra utan honom, du har ju alltid Nellie, då är du aldrig ensam! Det är jobbigt i början men det blir bättre sen

    SvaraRadera