5.3.11

Live från terrariet ??

Som ni kanske märker så kommer det inga videos, och det går inte att ladda upp dom, har ingen aning om varför ? Det har ju funkat förut ? Nå nu sitter jag på jobb iallafall och lyssnar på NRJ, naaaajs.
Jag har en plan också, en dunderplan enligt mig själv.
TÄNK OM jag skulle ta och sätta in en lite webcam i ödlornas terrarium och sända live här på bloggen i ett litet hörn dygnet runt ? För det händer ju ständigt nånting där inne, speciellt nu när alla honor är pregnanta. Men jag har absolut INGEN aning om hur man fixar med såntdär, kan väl typ borra hål i terrariet och få dit camen, sen har jag inte flera skills. Så vet ni någon som kan såntdär ? Skulle vara väldigt tacksam isåfall (Y)

Nä back to work nu, nog för att det är ganska lugnt, sitter och försöker flörta med Minna som sitter i kassan på Sparhallen men hon ser mig inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar