15.3.11

Men halåååå

Nu fungerar internet igen ;)
Var tydligen bara att dra ur alla kablar från modemet och sätta i dom igen.
Håller på städar för fullt. Har torkat damm nästan överallt, tvättar/hänger massa kläder och har tillochmed spolat av vår köksmatta i duschen, snart ska dammsugaren få rasta sig lite och sen ska jag inviga min nya golvmopp ;)
Det enda negativa är att sofforna fortfarande är så skitiga, men när jag tvättade klädseln så gjorde jag ju det på 30 grader istället för 60, som jag sen såg att det stod på lappen att man skulle göra 0.o
Så ska väl göra dett nytt försök med det sen också. Om vi hinner ska vi till Robins farfars kontor och hämta ett skrivbord som vi skulle få, så då måste jag flytta på lilla terrariet, vet inte riktigt vart ännu, men det löser sig :)

NELLIE har fårr två sprutor idag, och nu ska hon inte ha fler förrän hon är 1 år.
Växer som hon ska, 7120 gram och 66,5 cm lång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar