17.3.11

Haha, JAG steg upp 08:15 imorse :O
Det betyder att jag varit uppe mer än en timme nu och hunnit mata Nellie, byta blöja och fått henne att somna igen. OCH så har jag hunnit duscha och tvätta håret OCH rakat benen, vart är världen påväg ?! :)

Ska snart försöka få tag på Jennie för vi skulle ses idag. Om allt blir som det brukar så kommer även Åsa och Sebastian dit, vi kommer att dricka tonvis med te och prata massa blaj och Max kommer antagligen fara runt och slå på saker (inklusive Sebastian) med diverse andra saker, Sebastian kommer krypa runt och försöka fly från Max samtidigt som han tungflörtar med allt och alla ;) Och Nellie då ? Jo hon kommer ligga ute i vagnen ca 5 timmar och sussa :)

Är ju ganska konstigt att när vi måkade in ett stort terrarium i vardagsrummet i början av året så blev rummet nästan bara att se större ut :o Och nu igår när vi fick hit ett skrivbord så ser det ännu lite större ut. Men det är ju en bra egenskap för ett rum ;)
Nu ska jag äta lite frukost. Sen borde jag verkligen få upp en video här, det gick ju förut när jag la upp på magen när Nellie höll på sparka, så varför går det inet nu ? Måste vara Robins dator det är fel på :s



Anyway, ha en bra dag :)
(lite bilder på Nellie som äter gröt, vårt mysiga vardagsrum och mamma förra veckan när vi promenerade:))

2 kommentarer:

  1. HAHAH heelt sant med hur det brukar se ut! :D

    SvaraRadera
  2. Tänkte skriva samma som Åsa, haha vi börjar få en rutin på det hela ;)

    SvaraRadera