9.3.11

Hallå på er, väldigt vackert väder idag förutom blåsten, ska ta en liten promenad till Jennie så ska vi busa med Max senare idag :)
Var ju på bargeriet och jobbade igår och det gick jättebra, roligt var det också, fick lite ont i nacken och benen bara men så är det när man inte är van ;)

Väntar på att det ska komma fler ägg i terrariet, NÅGON av honorna håller på gräver runt där hela tiden -> jag går och gräver tillbaka allt spån som det ska vara - 20 minuter går -> Allt spån är runt i hela terrariet igen - MEN inga ägg :o

Oj, nu råka jag göra nånting igen :o Ibland kommer jag åt nån knapp/knappar så att startfältet och adressfältet försvinner, så mittiallt har man blogg över hela skärmen :s

Nå nu ska jag avsluta min frukost och sen ska vi väl pallra oss iväg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar