18.3.11

Dear Friday

Imorse var Anna här och åt frukost med oss, sen släpade vi oss iväg till Strandnäs skola för att titta på Volleybollturneringen, Nellie var helt förundrad över alla människor och bollen som for framochtillbaka, tillslut somnade hon på två röda i min famn. Därefter åkte vi till stan och hämtade ansökningsblankett åt mig, ska vara inne senast 31.3 så ska fylla i den under helgen och fixa mina arbetsintyg så lämnar jag in allt på måndag (Y)

Ikväll kanske jag och Nellie går via Tici en sväng om vi orkar, annars blir det nog bara att vara hemma.
Lina har by the way lagt ytterligare två ägg inatt, så nu är det 8 st i mosslådan, eller 10 ? Vet inte riktigt, men dom mår bra iallafall :) Skulle dock behöva köpa en större låda och gå ut och skogen och plocka mera mossa, får väl försöka få det gjort på söndag. Imorgon är det ju babysim 10.30 och sen ska jag på jobb inne i stan efter det. Nu powernap sen ska jag skjutsa bror min till Bollhalla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar