29.3.11

Busy day

Har verkligen haft fullt upp idag. Imorse vid 10 hade jag redan hunnit träna, äta frukost, matat Nelliex2 + fått henne att somna om och duschat, packat massa saker. Då plockade Jennie och Max upp oss och vi drog till Mariebad där vi mötte Åsa och Sebastian, bebisarna tyckte det var jätteskönt att bada, Nellie var mest faschinerad av takfläktarna och så pruttade hon väldigt mycket med munnen.
Det var helt okej med folk där ändå för att vara en tisdagförmiddag, men bara pensionärer, och alla gullade sååå med barnen våra ;) En gumma fråga tillochmed om Sebastian var till salu :o


Efter det var vi hem en snabbis och sen åkte jag och Jennie till stan för att hämta ut mitt körkort, köpa råtta, via apoteket, hämta mina skor från ZicZac, köpa babypresent åt Sophie (som aldrig kläcker ur sig något!), via posten, lekplaneten och till sist Sparhallen. Sen hem och städa lite, laga mat åt käresta, föra över Nellie till mamma, hämta Jennie, till Avancia, träna en stund för att sen sjunka ner i en soffa på Adlon och bara snacka skit med Jennie och Hannah.
När jag hade kommit hem var mamma här en stund och underhöll Nellie medan jag matade alla kräldjur, blir så jobbigt om jag är själv och Nellie grinar när jag håller på matar för då måste jag alltid gå och tvätta händerna innan jag petar på henne, annars går hon väl och får salmonella (och det är INTE kul!).


Fick just för mig att städa ur min garderob också, så nu har jag två kassar med kläder som mamma och systeryster får gå igenom. Ska äta lite makaronilåda och kolla Despterate Housewives för att sen krypa ner under täcket, hör hur sängen skriker efter mig redan nu men jag måste se lite DH först ;)

I brist på annat bjuder jag på en bild på mig och Sophie, ca en månad gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar