24.3.11

Vart tog solen vägen ?

Den var ju just uppe och sken in genom persiennerna, men nu är det bara moln överallt :(
Och nu kommer det lite snö också ser jag :O och fyfan vad det blåser!
Känns ju mera som höst än vår nu faktist.

Nellie har just somnat in i sin förmiddagslur och jag ska glo ett avsnitt DH sen ska vi väl och hänga med Jennie och Max tror jag.
Men innan dess så ska jag även mata mina ödlor och ta fram möss på tining åt ormarna, skulle behöva via ZooArken och köpa en stor mus åt Charlie också. Vet inte vad han har för fel men han ringlar runt HELA tiden, oberoende om det är natt eller dag, han är uppe konstant, vet inte om han letar efter en hona eller om han är hungrig ? För han får nog mat ganska ofta så egentligen borde han ju inte vara det, men sen förburkar han ju mer energi när han rör sig hela tiden så då blir han väl ännu hungrigare.

Om någon har en majsormshona så lånar jag gärna den några dagar så Charlie får leka av sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar