11.11.11

Checklist!

Eftersom jag är en av de mest glömska och virriga människorna jag känner så skriver jag upp min packningslista här istället för på ett papper, det skulle ändå bara försvinna då.. Antagligen ner i packningen....

  • Ormarnas terrarium ska ut till bilen, brorsan och Robin får lyfta ut det.
  • Måste till mamma och pappa efter en plastlåda att ha ormarna i under natten.
  • Leta upp gamla dynvar att stoppa ormarna i under själva resan. (och komma ihåg ormarna! Glöm förtusan inte dom)
  • Rensa handväskan på onödiga saker, tro mig, det finns gott om sånt där!
  • Packa bara det nödvändigaste, mediciner, pengar osv.
  • Ha alla biljetter till båten på G.
  • Skriva upp alla adresser och nr till personer jag ska till i telefonen!


Såå, det borde väl vara allt.
Nu har Nellie just somnat och jag ska därför passa på att färga håret lite, det blev inte riktigt så lyckat förra gången då det nu börjat blekna på vissa ställen.
Sen ska jag sätta i mina hårförlängningar för jag har fortfarande inte hunnit använda dom!
Efter det ska Nellie fotograferas (av mig) och förhoppningsvis ska vi hinna in till GeFoto och ta ut bilderna + köpa ramar.
Varför ska man alltid vara ute i sista sekund med allt ?!
Nåååååå. Sen är det bara slappislapp resten av dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar