18.11.11

Ohlalaa

Kanske att jag får dricka lite vin ikväll, skulle sitta fint :)
NEJ inte med alkohol ifall någon var så bombad och trodde det!

Idag har jag kört bil med släpvagn bakom, läskigt men det gick nog bra.
Sen såg vi en HELT vit katt i Lemland och jag kom på att jag nog aldrig gjort det förut ?
Alltså helt kritvit var den, jättefin!
Blir inte mycket intressantare än såhär, vi ska väl till Nabben eller nånstans och sno sand till fågelburen (lyder Thomas råd iallafall) och till ormarna som behöver påfyllning.
JA ormarna bor fortfarande kvar för jag fick inte skänka bort dem för Robin så det är 'hans' nu. Eller ja, det är väl det. Jag får ändå inte handskas med deras mat/bajs när jag är preggo så han får skitgöra't :D

En bild från tidigare i veckan när vi var ner till Plasto och hade lite photoshoot med modellan <3

Glenn när svullnaden från vaccinet inte riktigt gått ner, haha! Tror aldrig han har sett fulare ut alltså.

Kom ihåg att min hund egentligen är söt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar