21.11.11

Någon sparkade luften ur mig!

Hehe, idag mittiallt när jag satt vid datorn så trycktes lungorna till och jag var helt oförberedd så luften for ju ur mig, haha.
Löööv it <3
Nellie och jag ha vart ensamma hela dagen och blir nog det resten av kvällen också då älskling är på jobb och det är mycket att göra tydligen, men vi klarar oss :)
Har just kommit hem från ma&pa, Glenn har fått busa av sig lite och Nellie har fått dona på med sin laptop. Hon har fått börja leka med pappas gamla så hon är nöjd_tjej010 ;D

Zazoo väckte oss med att säga "klockklockklock" imorse, vet inte vad han menar med det, kan ju hända att han säger något annat utan att jag riktigt hör vad det är.
Igår till exempel så rabblade han en lång mening, utan att jag förstod ett ord, och sedan började han headbanga. Så man kan ju undra vad som pågår i huvudet på honom!
Han är iallafall tokig i Nellies babymat, så han får lite i sin skål också, annars sitter han på min axel och slänger sig efter skeden när jag matar Nellie.
Han har smakat paprika, skalad hirs och jordgubbar också och allt är nog mumma. Bra på det viset med en goja för dom kan äta i princip vad som helst utom avokado och choklad (gäller alla fåglar).
Men saft står fortfarande högst upp på listan!

Nellie är skittrött redan, så ska underhålla henne och se om hon inte orkar hålla sig uppe till 8 iallafall, bada ska vi hinna med om hon inte blir för stretig.
Tur att det finns dom som äter upp resterna Nellie lämnar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar