14.11.11

Helgen i stora drag - bilder

I fredags var det meningen att ma&pa skulle ha middag för maaaassa folk hemma hos sig, dock hade dom inte berättat åt någon att så många skulle komma.. men det var inte den enda överraskningen!
Vid halv 4 bad pappa mig komma över dit, mamma hade sagt att vi skulle fota Nellie, som jag ju skrev här att jag skulle göra. Men så blev det ICKE!
Istället åkte ma&pa, jag&Nellie + bror&syster iväg till Ämbetshuset. (Jag hade redan hemma fattat vad som var på G när jag såg hur ma&pa var klädda, mina syskon var lite trögare dock)
Så mittiallt skulle dom gifta sig, tss.

<3

Så när alla människor kom till ma&pa sen så vart det en stor chock för de flesta, och tror vi vart 30 pers totalt om inte mer ?
Ännu fler överraskningar väntade då vi fick åka buss till Nautical där middagen intogs. Och sen tillbaka hem där det var fest hela natten typ.
Jag och Penny åkte till Långnäs lite över 00 och tog färjan till Stockholm. Har aldrig sett Stockholm så vackert som då, det var i princip ingen trafik alls och solen hade inte riktigt stigit upp ännu.
Vi påbörjade den långa resan ner till Falköping, tog nästan 4h. Där jag köpte hmhmhm.. ;) Bilder längre ner!
Sen började vi köra tillbaka efter att ha handlat på en väldigt liten djuraffär.
Från Norrtälje till Kapellskär var det fruktansvärt dimmigt så där låg vi i ca 70 och körde. Men väl framme i hamnen fick vi ju sitta typ 4 timmar och vänta på båten.
Och ombord så tog vi en hytt så vi kunde sova, och det gjorde vi minsann!
Båten kom iland 23 och 00 ringde mamma och undrade vart tusan vi var.
Haha då tittade jag ut genom hyttfönstret och såg att båten stod stilla.. Den hade ju gjort det en timme, haha!
Och då hade Viking-personalen varit så vänliga och brutit sig in i bilen och rullat iland den (vi stod ALLRA först)
Haah, så lite drama blev det.
Sen var jag själv uppe till 03 och skruvade ihop buren, som är jääääättestor.

Här är gullet vi var efter, Zazoo heter han :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar