23.11.11

Kanske jag borde ?

Har sett att de flesta läsare kikar in vid 14-16tiden på dagarna så kanske jag borde börja uppdatera bloggen lite tidigare ?
Idag har jag iallafall 'råkat' stryka julduken och få den på köksbordet samt satt dit små ljushållare, SHIT det är ju lillajul i helgen.
Majgaaad vad fort det går! Skönt är ju att vi inte har någon snö ännu, det är jag super tacksam över.
Nellie tog 3 steg själv idag igen, har ju gått en månad sen sist så... trög unge ? Haha nej hon tar bara sin tid lilla hjärtat <3
Imorgon eller på fredag åker det upp julgardiner i kök och vardagsrum och fram med julfiltarna till sofforna ;)
Håhåjaja.
Har för övrigt fått veta en grej om tatueringar så jag håller på klurar på motiv till nästa, som ju blir först när Någon kommit ut, och då blir det nog namn på fingret på samma gång, ska bara bestämma vilket finger. Kanske blir en liten omröstning här på bloggen så ni får säga ert också, nog för att jag ändå gör som jag själv vill :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar