30.11.11

Nu ska här möbleras!

Jaa jag vet att jag inte ska lyfta tungt och släpa på saker, men Robin jobbar hela dagarna och ibland (som idag) hela kvällarna, så jag ska möblera om vardagsrummet har jag bestämt :)
Sofforna får bli som dom stod när vi just hade flyttat in och sen ska jag flytta över alla små ödlor i samma terrarium + skrota skrivbordet, datorfan får stå på golvet bakom sofforna tills vidare. Vi ska nog ändå snart köpa en ny laptop tillsammans och ställa undan denna stationära, Timon lär säkert vilja ha den om några år till att spela på så, och det är ju typ det den är till för.
Så nu vet ni vad jag kommer ha för mig resten av kvällen, om ni råkar ha vägarna förbi kan ni ju alltid komma in och hjälpa till ;)

Haaah! Kan ni fatta att jag snart är sådär stor igen ? Om inte större. Jag har svårt att förstå det iallfall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar