7.11.11

Sverige på onsdag om allt går som planerat!

Yees, så er'et.
Måste bara få med mig någon dit! Annars kommer jag ju hinna grubbla ihjäl mig i bilen! Och fort kommer jag måsta köra också, OM jag vill hinna hem med tidiga båten. Fast det är ju inget måste..
Robin ids jag inte tjata på att ska komma med för han har massa jobb + att han redan varit så snäll och gett mig lov att göra det jag ska ;)
Och NEJ jag tänker inte berätta vad det är, det får ni se på torsdag, ELLER på onsdag om jag hinner hem med tidiga färjan, kommer i vilket fall som helst ha fullt upp.
Har frågat "alla jag känner" om de kan komma med, åtminstone dom jag kan tänka mig sitta i en bil med 8h i streck, och Sophie är den enda som inte sagt nej ännu, men hon har heller inte sagt Ja.
Och om hon inte gör det så blir jag nervööös.

Påtal om annat så ska jag få tillbaka ett terrarium min syrra haft lånat ett bra tag nu, ska sätta ihop alla små ödlor för nu bor dom ju i olika små petboxar och det ser slarvigt ut + att jag inte kan sätta värmemattor under alla nu när det blir kallt!


1 kommentar:

  1. Vet du om man kan köpa typ en flaska helium hem eller har dom bara dom där stora dom brukar ha på typ godbymässan och liknande? :)

    SvaraRadera