27.11.11

Inom kort...

...kommer det att dyka upp en tävling här.
Tänkte inte avslöja vad den handlar om men många av er skulle ha nytta av priset vet jag ;)
Så håll utkik :D

Tici och Sophie for just hem och Nellie har slocknat, själv ska jag lägga mig under min übermysiga pläd jag fick av mamma igår :)
Ni vet domdär röda eller gråa filtarna på Sparhallen med vitt fluff på ena sidan ?
En sån är det, fast denna är från mammas jobb och liiite mysigare än Sparhallens ;)
Förresten så är jag sjuk också, fick feber här på eftermiddagen och redan igår vart jag ruggig i hela kroppen, fick ont överallt typ och kände mig väldigt slö. Så hoppashoppashoppas att inte Nellie får det!
Nellie tog hela SJU steg själv igår!!
Och efter det tog hon 2 och 3 steg lite nu&då.
Idag har hon också gått ganska mycket, inte minst nu ikväll när gudmor&gudmor var här.
Så snart släpper det nog helt, iih :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar