26.3.12

BB

Sitter på BB och kollar lite tv, snart sova. Bebbe har vart vaken nu några timmar men slockna just, pigg och nyfiken annars, ligger och kikar mycket och har bajsat mest hela dagen. Barnläkaren som tittade på honom tidigare idag sa att han var ett riktigt praktexemplar, *stolt*. Själv mår jag jättebra, mycket bättre än efter förra förlossningen. Var dock mycket segare just efter denhär förlossningen och har haft värre eftervärkar men jag får ju värktabletter. Vid 2 nångång natten till lördag vaknade jag lite smått av smärta men fattade ingenting, trodde det var mina jobbiga förvärkar som spökade igen, icke! Runt 04:30 gick vi via akuten upp till bb och 06:05 föddes vår lilla pojke. Kommer komma en längre berättelse sen när jag har en dator att skriva från.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar