20.3.12

Uppfräschning

Som ni ser så har jag ändrat om här lite, kändes som att det var dags :)
Använder mammas dator nu, omöjligt att ändra layout och mallar via iPhonen.
Såg också att jag har en massa bilder som är mina här på hennes dator så tänkte sortera och radera lite bland dem samt lägga in nya för jag har kameran med mig hit idag ;)
Ett helt gäng semlor lyckades jag också ta med mig, och frysta muffins som jag ville bli av med.
Blev dock inga bullar igårkväll för jag hade inte mjöl så det räckte till både bröd och bullar.
Men nu har jag handlat så ikväll ska det bakas igen ;)
Är även sugen på att laga nån tigerkaka eller något, får siii. Måste ju ha folk som hjälper till att äta upp allt också!

2 kommentarer:

  1. jag ställer gärna upp ;) kan trycka i mig hur mycket som helst! Höhö

    SvaraRadera
  2. jag är bra på att vräka i mig gottis så jag hjälper också till! :D

    SvaraRadera