13.3.12

Glömde

I tidigare inlägg berätta att jag idag går in i vecka 39 enligt Korvela men enligt vårt första BF, som var igår, så är det vecka 40+1. Ligger just nu på soffan och kollar på tv, dock väldigt obekvämt för bebisen rör sig massor, trycker med benen och rumpan och vrider runt med huvudet nere i bÄckenet. Och så gör det ont också emellanåt, men så har det varit flera nätter senaste veckan så jag vågar inte tro att något är på riktigt ännu. Men det lär väl visa sig den dagen det väl händer. Är lite rädd att vattnet ska gå bara, typ när man är och handlar eller sitter i bilen, shit vilken panik jag skulle få, haha. Eller i sägen, ååh vad jobbigt att måsta torka och städa madrassen, eller typ i duschen där det ändå rinner massa vatten och så känner man kanske inte att det händer :0 Nåå nu ska vi slappa vidare, om vilden där inne vill lugna sig vill säga :)

1 kommentar:

  1. Vattnet gick ju båda gångerna för mig innan värkarna startade och båda gångerna låg jag i sängen för de va på natten, men jag hann hoppa ur sängen så det sa plask på golvet båda gångerna :) inte en droppe i sängen faktiskt :) jag hörde ett så tydligt plopp före :D

    SvaraRadera