1.3.12

Visste att nåt skulle strula!

Så är det alltid när någon i min familj köper nån form av elektronik, det är ALLTID nåt som strular! Nu går det tydligen inte att föra över bilder till datorn, suger stoooort. Får se vad jag gör av den..

Annars har jag just nattat Nellie och beställt hem lite Xlash-serum. Det är näringscrême som man stryker på vid ögonfransroten och det får fransarna att växa :)
Ska snart gå i säng och läsa lite tänkte jag, håller på skumma igenom "Rädd att föda- din väg till att våga". Köpte den förra graviditeten när jag var så rädd inför förlossningen  och nu senaste tiden har jag känt en viss oro inför vad som komma skall, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Det är inte rädsla utan mer som ett smått obehagligt pirr, svårt att förklara. Det är iallafall inte i närheten av hur jag kände med Nellie.
Sen håller jag på läser Liza Marklunds "Asyl", den må vara hemsk och jobbig men man inser hur bra man själv har det av att läsa den!

Imorgonbitti är det ultraljud och det har jag ju längtat sjukt mycket efter, borde väl ni veta ;)
Sen efter det, när vi vet hur mogen bebisen är och ungefär vad en väger samt hur livmodertappen känns osv så kommer folk få börja tippa datum och kön. Förra gången lyckades ju INGEN pricka rätt ;)

Känner mig väldigt kramsjuk, men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag aldrig får någon kärlek eller uppskattning.
It sucks as hell..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar