5.3.12

Kom igen bebisen!

Jag undrar var dendär snedkopplingen sker. Som får en människa att lova saker om och om igen utan att kunna hålla dem. Någon som vet ?

Lämnade ju tillbaka datorn så nu håller min ena chef på kollar om han inte hittar nån passligt åt mig till bra pris. Vill ju helst ha den innan bebisen kommer, fast å andra sidan så vill jag ju att bebisen ska komma helst idag :p Får ju åka till bb snart i vilket fall som helst eftersom Jennie blir igångsatt imorn om inte deras bebis bestämt sig för att komma självmant innan dess.

Det är lätt denhär sista perioden som är jobbigast, man räknar dagar, uppmärksammar minsta lilla ändring i kroppen ; Oj, lös i magen idag, kommer det bebis imorgon ? Ungefär så, haha. Domdär jobbiga sammandragningarna jag hade igårkväll höll i sig hela natten, varje gång jag vaknade för att kissa så fick jag ligga ett bra tag och vrida&vända innan jag kunde somna om. För att det gjorde ont alltså, men jag kunde inte sluta tänka "yesyesyes!", smärtan är ingenting som oroar mig längre. Bara den kommer uuuuuut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar