21.3.12

Vet ni ?

Jag är jättepepp på att få börja träna! Hade ju ett program som jag körde förut, lyckades dock inte längre en nån vecka. Men nu längtar jag såå tills bebisen är ute och jag får börja med det igen, tajta till låren och rumpan och få lite muskler samt bättre kondition och ändra mina matvanor. Nellies faster har en motionscykel som inte används så jag skulle få låna den av henne sen när vi flyttat till stan :> Just nu sitter jag hos ma&pa och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan gå ut och gå. Nellie och jag ha matat kaniner på lilla holmen idag och så var vi till taxistationen och hälsa på Nellies faster och så avslutade vi det hela med ett mycket trevligt besök hos Sophie och Midas, där bjöds det på onyttigheter som enligt Sophie skulle hjälpa bebisen komma ut ;) Och just nu håller min bästa lillebror på laddar ner alla "En unge i minuten" - avsnitt åt mig så jag har att göra några dagar :) fanns ju bara tre avsnitt man kunde se på youtube och på tv4play så kostar det. Så nu får jag istället allt på en usb-sticka :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar