7.3.12

En natt med värkar...

Vid 01.30 inatt började jag få värkar, alltså riktiga sådana. Trodde först att det bara var något som jag skulle känna av en gång som en liten förvärk men när det sen kom fler och fler gånger så började jag ta tid. Ca 3 minuter emellan och dom höll i sig 1,5 minut. Sen blev dom bara starkare och starkare och det fanns inte en möjlighet att jag hade kunnat sova. Vid 04.30 började dom avta, blev längre emellan och dom höll i sig kortare så då lade jag mig att sova och lyckades nog somna ganska snabbt. Vaknade igen vid 08 nånting och så fort jag steg upp så kände jag hur det började spänna och ha sig i magen, har nog samandragningar också men inte värkar. Eller jo, en värk som kom just precis.. Så idag är Robin hemma med oss och jag ska passa på att vila en massa och dricka mitt te :) Håll tummarna för att det kommer igång igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar