4.3.12

Söhöhöööndag

Det känns så konstigt, att snart kommer det en liten bebis till oss. En ny familjemedlem, och vi har ingen aning om vem det är. Såhär kände jag med Nellie också, men sen när hon väl var född så kändes det så självklart att det var just hon som skulle komma till oss, som att jag hela tiden hade vetat vem hon var men ändå inte. Sjukt konstig känsla :p Jag tror inte på pojke längre utan har gått tillbaka till flicka som jag trott hela tiden. Med tanke på att den är så liten, pojkar brukar ju vara lite åt större hållet. Men man vet aldrig! Har idag vart tillbaka med datorn, schysst att jag fick lämna tillbaka den fast den är köpt via nätet. Så nu ska jag se om inte min tjocke gudfar Kjell kan fixa min gamla, nog för att han redan försökt och nu har den samma fel igen.. Senare idag ska vi till Mariebad och Robin ha lovat att komma med, det är för tungt för mig att ha Nellie med i omklädningsrummet med tanke på att hon bara springer iväg och smäller i alla skåpluckor och går in i andra folks duschar. Hon är ju inte blyg iallafall, på gott&ont. Just nu lagar jag kladdkaka och sen ska jag packa upp och ner alla bb-saker. Litar inte på mig själv att jag kommit ihåg allt, sen måste jag skriva en lapp med allt det sista som ska med, glömmer alltid nåt annars. Och eftersom väskorna stått packade så länge så minns jag ju knappt vad som är i dom! Jag skulle gärna fara in till bb typ inatt eller imorn och föda, då får vi va där samtidigt som Jennie och Niklas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar