19.3.12

Busiga barn!

Pjuh, vi har just vart och busat med Nellies kompisar, Max och Amanda. Och även deras småsyskon Malva och Emelie. Och såklart allas mammor plus Jenni som har magen i vädret liksom jag :) Tidigare idag har jag lyckats städa hela lägenheten på alla möjliga vis, efteråt blev jag helt dåsig och yr i huvudet så det är väl ett tecken på att jag ska lugna mig lite. Tror jag fått nån graviditets-ADHD, kan aldrig va stilla och måste hela tiden va aktiverad. Och det kan jag tala om för er, att är väldigt ovanligt för att vara mig! Kanske beror på att mitt hb stigit ? Ikväll ska jag baka morotssemlor och kanelbullar, fyfan vad gott och tusans så jag ska frossa ikväll! Har de senaste dagarna haft mensvärk till och från, vilket jag inte brukar ha, så kanske det tänker sätta igång på riktigt snart med lite tur ? Nu försöker jag ju iallafall inte få ut den med våld, utan vi tar var dag som den kommer och jag försöker tänka att "idag är vi ännu en dag närmre bebisen". Går in i vecka 40 imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar