10.3.12

Komuuuuut

Idag har jag bevisat för mamma att jag visst kunde springa i trappor, och det var inte så farligt faktist :) Nu mot kvällen började bebis knöla med huvudet dit neråt igen, annars har den nog vart väldigt lugn hela dagen, men det är vanligt såhär mot slutet. Senast på tisdag vill jag föda! Synd att man inte får bestämma detdär själv.. Fast å andra sidan hade det ju inte alls vart samma sak om man fått göra det, det är ju nu det är som pirrigast och mest spännande, man har ingen aning om när det kan sätta igång och hur det kommer ske, och mest spännande är ju att få se vem som kommer till oss :) Idag har pappa och hans en kompis fraktat hit sofforna som jag väntat på i flera veckor, nöjd är jag :) Imorgon är det bara hemmadag och slappa som gäller. Letandes efter lägenhet i stan fortsätter... Eftersom det inte riktigt blev som det var tänkt så tänker jag flytta in till stan igen så fort vi hittar något, var ju inte precis planerat att jag skulle bo här ute själv och stå för alla kostnader så.. Nu natti natti :) Btw så vann helt rätt låt i melodifestivalen ;)

1 kommentar:

  1. Sätt dig på listan hos Marstad. Eftersom du har barn och så så hamnar du högst upp på listan, berättar du för henne hur det ligger till får du säkert snabbt lägenhet.

    Och hyrorna är faktist riktigt bra. :)
    Lycka till med letandet :)

    SvaraRadera