21.11.10

Alltså...

Vad hände med dagen ?
Var uppe 09.30 och mata Nellie och började sminka mig men sen när jag lade henne i sängen igen så såg Robin så mysig ut där han låg och nassa så jag la mig bredvid honom och vi alla tre sov till typ 13 :O
Skyller på att det är söndag.
Och sorry Minna, vi skulle ju fota idag :o
Fast det var ändå inte soligt, det blir ju finare bilder då.

Imorgon är det ny vecka och den är fullspeckad med planer.
Nu vakna Nellie, matdags!

Dagens bild får bli på Charlie. Han är 135cm lång och kanske 5cm i diameter och han kröp in i en mycket liten kokosnöt och trodde sen att han skulle få in en mus dit också.
Sagt och gjort, han klarade det, men han kom inte ut förrän 3 dagar senare när maten var smält ;)

1 kommentar:

  1. Kan du inte skriva om hur du ser på din kropp nu efter graviditeten jämfört med före? Och om det inte är för privat bilder? Mår själv otroligt illa i min kropp och är väldigt intresserad av om ens kroppsbild någonsin ändras. Super bra blogg och underbart söt dotter du har :)

    SvaraRadera