17.11.10

Internet, woho!


Nu funkar äntligen internet, Robin lyckades fixa det igårkväll :)
MEN jag måste få hem min datorhajpade gudfar så att han kan hjälpa oss för nu måste man ha sladden i när man surfar, då heter det väl inte trådlöst ?!
Och sen är Robins dator så gammal så man ser inte alla knappar som finns på skärmen så måste få min dator fixad så fort som möjligt så jag har en egen, misstänker att Robin kommer nörda ganska mycket framför denhär nu..
Nå han jobbar ju iallafall så då gör det inte så mycket om han nördar lite på kvällarna :)

Idag ska jag fortsätta med mitt julkortslagande, vet inte exakt hur många jag har lagat nu men runt 20 och det är väl lika många kvar, om inte lite mer. Men det är kul att pynta. Och så mycket personligare att få ett julkort som är gjort och inte köpt.
Nu ligger (g)Nellie här bredvid mig och sjunger sina ramsor, tror det är dags för mat!
Sen ska det sättas in förlossningsfoton i album, har inte hunnit med det än :o
SHIIIET! Kolla bilden, tänk att jag faktist var SÅDÄR jävla tjock! Det kändes inte som att jag hade så stor mage men nu när man ser bild efteråt så ser den ju ENORM ut! Haha, inte undra på att jag fortfarande har lite överskottshud på magen. Men jag försöker träna bort det med sit-ups, 40 stycken varje morgon ;)
Tur att jag fick barn nu på hösten så har jag länge på mig att träna upp kroppen till sommaren :)

2 kommentarer:

  1. Kan du inte lägga upp lite bilder på julkorten? :)

    SvaraRadera
  2. Näj tyvärr för det finns såna som ska få julkort som läser bloggen så när korten kommit fram så kan jag lägga ut :p och alla ser lite olika ut också :)

    SvaraRadera