29.11.10



En bild från förlossningen var det enda jag kunde erbjuda idag. Ni skulle bara veta vad jag saknar den här dagen alltså!

Idag har vi varit till Jennie en sväng, sen var vi ut och gick. Mixa fick också komma med idag :)
Efter det så for v i till stan för vi kom på att det var ju idag som Solstrålebilderna skulle vara klara, har inte hunnit öppna kuvertet och kollat på dom så noga än, men dom blev nog helt ok. Imorgon sätter dom upp tävlingsbilderna i sitt fönster och jag ska dit och se vilken bild dom valde på Nellie samt kolla vilket nummer hon har.

Har ringt och bokat dop idag också, lördagen den 15 Januari i St: Görans kyrka blir det klockan 12.00 och dopkaffe hemma hos Nellies mommo och moffa efter det :)
Sen har jag ju försökt få tid till faderskapserkännande i säkert två veckor nu men hon där tanten har ju alltid varit upptagen eller på lunch eller bortrest, så idag när jag hämtade posten hade dom ju skickat hem brev där det stod att jag måste få det gjort så fort som möjligt (!), så ringde dit direkt men hon var ju förstås inte där. Efter att ha ringt dit ca 4 gånger idag så svarade hon äntligen så dit ska vi imorgon på förmiddagen och få det gjort.

Sen ringde Chef-Mattias idag också och undrade ifall jag skulle ha lust att jobba något nu i veckan så ska väl ringa till honom ikväll när jag ha pratat med Robin..

Annars händer det inte mycket, Nellie sover just nu och jag ska ta något att äta och kanske pyssla lite på mina julkort som jag har kvar att laga. Sen ikväll kommer Tici och Sophie hit och dricker glögg med oss, igår var Tici här och gjorde det en stund :)
(Tänk att Nellie ligger i min mage där, och vi kände henne inte alls (eller jag gjorde ju det i revbenen haha), och några timmar efter bilden är tagen så var hon äntligen ute, vår älskade dotter <3)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar