7.11.10

Gudföräldrar

Tack för alla svar på förra inlägget.
Som det ser ut nu så vill jag ha 3 gudmördrar och en gudfar åt Nellie.
Problemet är bara att det blir bara från "min sida", det är ingen av Robins vänner som är med bland domhära. Men han kanske kan välja någon av sina vänner också så får han ju vara med på ett hörn, haha, nej nu ska vi inte vara elaka..
Men han har själv sagt att han inte vet vem han skulle välja isåfall så vi får väl se.
Anna ska få bli gudmor och Pontus (Nyman) gudfar iallafall så så långt är det klart.
Mer kan jag inte säga eftersom de andra två som jag vill ska bli gudföräldrar inte vet något ännu och jag vill inte gärna att dom får veta det genom min blogg.

Imorgon ska Nellie utomlands för första gången, till Sverige bara men ändå :)
Snart är det mat och sen blir vi nog bara hemma och ser vad det kommer för filmer på TVn ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar