14.11.10

Farsdag

Jahapp, ännu en söndag är här. Jösses vad tiden går, Nellie är redan 5½ vecka gammal och hon är ju så STOR! Ska bli roligt att fara på läkarkontrollen på tisdag och se hur mycket hon riktigt har vuxit, känns ju som att hon var hälften så liten när hon föddes nästan! Haha.
Igår var jag ifrån henne FEM TIMMAR!! :O
Snacka om att jag saknade henne alltså.
Jag var ju med pappa, Penny och Pontus och skulle äta på Texas Longhorn men det var fullt så vi gick till Dinos och det var riktigt gott, åt biffburgare.
Sen var vi på mammas körs konsert i Alandica och det var jätte långtråkigt i början men mot slutet blev det lite roligare. Men hade mycket hellre varit hemma med Nellie som var med sin pappa under hela kvällen.
Haha, när jag kom hem så sov Robin på soffan (och jag hade glömt nycklar så jag måsta plinga på och väcka honom) och det låg 3 bajsblöjor på badrumsgolvet för blöjhinken var full och Nellie låg och sov som en stock. Så dom hade nog haft det fullt upp för hon hade ätit 250 ml också :oo
Matvraket vårt!

1 kommentar:

  1. ja men de går fort när de växer, jag vill ju ha kvar min lilla bebis läänge ju :)
    var på första kontrollen i torsdags å Adrian hade vuxit 2 1/2 cm å gått upp 400g :) /mikkis

    SvaraRadera