11.11.10

Problem med gudföräldrar

Ååh, det är ju skitjobbigt att bestämma sig för vilka man ska ha som gudföräldrar till sitt barn. Dom personerna kommer ju att vara "kopplade" till en sen hela livet.
Robin och jag har ännu inte kommit överens om hur många vi ska ha från hans sida och hur många vi ska ha från min sida men som det ser ut just nu så blir det 3 från varje och han tror att han redan vet två av sina men jag vet INGEN. Eller jo jag vet ju folk som jag skulle kunna tänka mig att ha men jag har inte kunnat bestämma mig och sen har jag ju varit så slut i roten att jag har lovat folk att dom skulle få bli gudföräldrar innan jag ens var gravid, big mistake.

Nå ni lär väl få veta mera sen när vi har bestämt oss. Vi ska ju båda gilla dom som den andra väljer också så det kan ta ett tag innan dethär är klart..

Vi är fortfarande förkylda, Nellie har fått koksaltlösningsdroppar i näsan så hon snorar inte lika mycket på dagarna, mest på nätterna när hon sover och då märker hon ju inte av det. Vi däremot hör ju hur hon snarkar, gulle lilla ;)
Och Robin ha haft lite stegring till och från och inatt börja han hosta helt hejdlöst så inatt satt vi alla uppe en stund ; Jag mata Nellie och Robin klunka finrexin. Inte vet jag om hans hosta blev så mycket bättre, men jobbar gör han ändå. Stackarn, ute i kylan också. Dum huvud får kroppen lida.

Igår var jag till Hotell&Restaurangskolan och hälsade på Malin och Lola och sen när jag var påväg därifrån så blev jag och prata med Robin Pettersson och sen hitta jag Linus och Viktor från min gamla klass och så vips så var hela klassen där, kul att få träffa alla dom igen. Allt var sig likt där iallafall :)
Sen var jag och köpte farsdagspresent åt Robin och så gick jag till Ålcom och skaffade alla grejer man behöver till internet, så det kommer vi att få igång till helgen trodde han som stod där (Y)

Tici och Sophie var över igårkväll en sväng också, det är skönt att folk kan ta initiativ och komma och hälsa på utan att JAG behöver ringa dom och nojsa om att jag vill ha besök. Det får väl bara mig att verka desperat och jag får nog ändå dagarna att gå utan några besökare men det är ju roligt att ha någon annan att prata med än Robin ibland.
Ikväll ska vi till träningsverket, hohoh undrar hur det kommer att gå, jag som inte ha gjort några fysiska aktiviteter annat än att promenera i elva månader, kommer knappast att orka lika mycket som dom andra, men vi får väl se. Bra att T&S fråga om jag ville komma med iallafall så jag kommer igång och förhoppningsvis kan få tillbaka min gamla kropp :)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar