20.11.10

Inte natt här inte

Oonej. Här är vi vakna ännu :)
Nellie har ju så svårt att somna när hon är så förkyld,
kan ju inte andas ordentligt när näsan hennes är så snorig så när jag lagt henne i sängen tar det ca 5 minuter tills hon vaknar och är ledsen för att hon stärker sig pga allt slem. Tar upp henne i famnen och har henne mot axeln och då somnar hon direkt -> lägger ner henne -> vaken efter 5 minuter igen. Stackars liten. Men jag har satt droppar i näsan på henne, ska via apoteket och höra om det finns något jag kan ge henne mot slemmet i halsen också.

Själv sitter jag och kollar på Spiderman 3, är inte det minsta trött! Inte så konstigt med tanke på att vi sov till 05.30, åt en halvtimme, sov till 10, åt lite till och sov sen till 12. SKÖNT!
Fast det är inte lika roligt sen när halva dagen redan har gått när man stiger upp. Men vi hade ändå inget speciellt på schemat idag så det gör inget. (Engångsföreteelse).
Nu pirrar det i brösten, måste byta amningskupor.
Godnatt :)

2 kommentarer:

  1. Vi har lite omvänt i de här huset ;)
    Adrian sover bort dagarna å sen ligger han vaken å e hur pigg som hellst på natten, så för att vi ska få sova så måste han vara med oss i sängen så ligger han vaken å nöjd medans vi sover :)
    beror säkert på att jag e natt arbetare å skenat på bageriet på nätterna när ja var gravid eller nått :p /mikkis

    SvaraRadera
  2. hah ja just ja du jobbade du natt du :p
    nå sålänge han inte skriker och är arg så är det ju lugnt :) Nellie är också uppe till 1,2 vissa nätter och sover himla mycket på dagarna. Men både jag och Robin är ju nattmänniskor mera än dagmänniskor så :p

    SvaraRadera