27.11.10

Det är asslött att jag aldrig får några kommentarer.
Menmen.

Vi har just kommit hem från Lilla Holmen och nu sitter vi och lyssnar på Petter - Fredrik Snortare och Cecilia Synd, skön låt ;)
Det var däremot ruggigt kallt på Lilla Holmen, hönsen vågade sig knappt ut ur huset sitt. Men påfåglarna och en tupp kom ut iallafall och käka lite bröd.
Sen var vi in i fågelhuset en sväng och for hem därefter.

Var tidigare in till Lekplaneten också, och nu har jag köpt en julklapp åt Nellie. Skulle bara vilja slita upp paketet nu men jag får väl vänta till julafton, och så är det nog Robin som får öppna det eftersom jag redan vet vad det är ;) Men det är 7 små saker som hör ihop med 2 andra saker som hon kommer få av sin mormor och morfar.
Nu upptäckte vi att Nellie har kissat i soffan :o
Hade henne naken i soffan ca 5 minuter imorse så att hon skulle få lufta rumpan lite och tydligen hann hon kissa på den tiden. Nå tur att vi har avtagbar klädsel så den går att tvätta.
Lite kiss har väl aldrig tagit död på nån :D

God Lillajul :)

1 kommentar:

  1. Jag läser om er lilla familj, är dålig på att skriva något. Glad lilla jul

    SvaraRadera