23.11.10

Idag har vi varit på mamma-fika till Jennie.
Mikkis, Corinne och Natta var också där :)
Och Niklas då, men han är ju ingen mamma, haha :)
Det var trevligt och kladdkakan jag hade lagat var riktigt kladdig och god.
Lämnade dock kvar det som blev över för jag vill inte vräka i mig så mycket sötsaker, ska just gå och käka lasagne som Robin lagade igårkväll.
Nellie spydde på Natta också, det luktade inte mysigt!
Vet inte varför men hennes spyor har börjat lukta riktigt surt emellanåt.. surare än vanligt alltså.
Måsta bada henne före vi gick dit för hon luktade så äckligt, stackarn, haha :)
Och så blev jag tvungen att stänga av tvättmaskinen för badbaljan stod uppe på den och vattnet skvimpa runt överallt för precis när jag skulle sätta ner henne i vattnet så började den ju centrifugera! Haha :)
Nu väntar vi på att pappa Robin ska komma hem till oss.

Sen undrar jag om ni läsare ser raden med bilder och info om mig här till höger ? För det syns nämligen inte för mig men Robins dator gömmer massa andra länkar och saker också så det kanske är den som retas med mig ?
Kommentera om det syns, tack!







Vår lilla dubbelhaka ♥
Hade tänkt lägga upp en film på henne när hon sitter i soffan och är helt övertrött men Robins dator är som sagt inte så snäll med mig så det får bli senare när min fungerar.

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar