20.11.10

Lördagkväll

Idag har jag och Nellie varit in till Lekplaneten och planerat hur jag ska jobba i jul.
Ska bli kul att få stå där och slå in paket igen, var ju ett år sen sist!
Sen var vi via zooarken och apoteket och så köpte mamma en julklapp åt mig på magique.
Just nu sitter Nellie i sin babysitter och är GNellie, Robin försöker få i henne lite mat men hon vill inte riktigt, bara emellanåt. Är för trött för att egentligen veta vad hon vill tror jag.

Det är någon dålig film som rullar på trean så vi hänger inte riktigt med i den men vi har en annan här hemma som vi kanske sätter igång snart. Om vi inte blir för trötta och somnar vi med.
Imorgon ska vi ut och fota Luna, det är Minnas hund och eftersom hon inte har någon egen systemkamera så erbjöd jag mig att fota vovvsingen, så får man ju komma ut samtidigt också. Hoppas att det blir soligt då!
Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar