25.11.10

Frukost!

Woho!
Ska just äta min grape som jag skurit upp så fint.
Det måste väl ändå vara en bra start på dagen med massa c-vitaminer och sånt.
Jag håller på klurar på ett inlägg som jag ska skriva, men vet inte exakt vad jag ska skriva ännu. Eller jag vet ju vad det ska handla om men jag har inte kommit på resten.
Vi får väl se. Det kommer knappast upp något idag iallafall för nu ska vi snart in till stan med Jennie och Max. Småttingarna ska fotas till Solstråletävlignen :)
Ni kanske tycker att Nellie är för liten för den eftersom hon inte kan skratta på "befallning" men hon kan ju se söt ut ändå :))
Sen efter det ska jag till Lekplaneten och hjälpa till liten för julgatan öppnar ju ikväll så.
Och när jag ha slutat ska jag tvärt hem och lägga mig på soffan, sååå dethär blir nog enda inlägget idag.
Här får ni lite bilder :)



Pappa byter blöja :) (Mamma hade ju bytt alla andra under dagen så då kunde pappa få den med bajs i ;> )
Tvätta rumpan :)
Ligga på pappa och titta (och dra honom i brösthåret)
Såhär ser det ut precis just nu.
I sitt fina gym <3
Löv Pernie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar