6.11.10

Grattis mommo :)

Idag fyller Nellies mommo år :)
Igår spenderade jag halva dagen med att laga smörgåstårta.
14.30 började jag laga första röran och 18.30 var tårtan ihopsatt och garneringen klar.
Men då sprang jag ganska mycket mellan vardagsrummet och köket för Nellie låg i sitt gym och ville inte riktigt bli nöjd så hon fick mat några gånger sen somna hon som en stock.
Sen var Robins syster över också med två skitfina lampor åt oss, frågan är bara var vi ska ha rum med dom, tycker vi har så mycket lampor nu ÖVERALLT. Hah, men hellre för ljust än för mörkt, speciellt för mig som är mörkrädd.
Där fick ni veta nåt ni inte visste va. ;)
Satt och pratade med Pontus (inte min bror) i telefon ca en halvtimme igårkväll, fan vad skönt det var!
Vi har så mycket att ta igen nu när vi inte går i samma klass längre och inte ses nå ofta.

Förresten, vet någon hur många gudföräldrar man kan ha på sitt barn ?
Och om man typ kan ha 3 gudmördrar och en gudfar ?

4 kommentarer:

  1. man kan ha många :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror nog att man får ha så många man vill! :)

    SvaraRadera
  3. vi hade tänkt ha en 3 gudmödrar å en gudfar! men det vart 2 gudmödrar å 2 gudfadrar nu istället :)

    SvaraRadera