26.11.10

Fredag!

Nellie har varit nöjd hela dagen hittills.
Nu har hon just slocknat i sitt gym.
Hon har börjat gilla att ligga där mer och mer, innan började hon grina så fort man lade ner henne där men nu idag har hon legat och viftat med händerna och slagit till sina leksaker som hänger där, omedvetet förstås. Men när dom sen ha börjt gunga fram och tillbaka så har hon legat helt stilla och bara glott på dom :)
Inatt var hon dock inte lika samarbetsvillig, somnade först 02.30.
Robin och jag såg på film men jag fick gå fram och tillbaka mellan vardagsrum och sovrum under nästan hela filmen för hon var så missnöjd med att ligga själv i sängen. Undrar om hon kanske känner av att man ligger bredvid i vår säng ? För när vi ligger där så gnäller hon aldrig förutom när hon är hungrig, nu ville hon bara upp i famnen och få vara med lite.
Sen vid 1 åt hon lite igen och så tog det ända till 02.30 innan hon bestämde sig för att ta natt på riktigt.
Nå jag är ju inte heller särskilt trött om kvällar/nätter, brukar ha svårt att somna så mig gör det ingenting att hon var vaken lite längre. Är ju bara det att man måste försöka att inte väcka Robin som ska upp tidigt.

Igår var jag ju på jobb också, skitkul!
Jobbade med Tesa och Jamie.
Och Jamie är tydligen frisör så vi pratade massa om förlängningar och sånt.
Kommer nog snart köpa riktiga förlängningar från Tajmahal och låta henne sätta i dom.
Och då ska jag ha långt hår på riktigt. För dom förlängninarna som jag har nu är ju nästan lika långa som mitt eget hår så den enda nytta dom gör är ju att håret blir tjockare..
Ni kan ju tycka att det är fejk med löshår om ni vill men jag tycker det är snyggt och känner man sig snygg så får man bättre självkänsla så då är det värt det :)
Egentligen behöver jag ju inte löshår för jag har ju ganska tjockt och långt hår men JAG VILL.
Och då är det inget som stoppar mig :)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar