4.11.10

Ny kompis.

Nellie har fått en ny kompis, Max :)
Han log så sött åt oss när vi va där men hon sov ju mest bara och gnällde till lite emellanåt.
Vem vet, kanske är det hennes framtida pojkvän ;)
Vi har varit till rådgivningen idag också.
Hon väger 3990 och är 53 cm lång och huvudomkretsen är 35.8 så hon växer jättebra och följer sin kurva :) Kissade på vågen idag också så det blev blött överallt, men dom är väl vana vid sånt där :)
Ska försöka styra ihop nån mammafika med Jennie snart nånting. Men inte med så många mammor & bebisar. Får se när det blir, men kul skulle det va :)
På måndag åker jag och Nellie till Sverige med hennes mommo och moffa. Mommo ska till kiropraktorn och sen ska vi och shoppa lite kläder, främst till Nellie så att hon har att växa i och så.
Löv Pernie

3 kommentarer:

  1. huh, ja vet inte ens när ja ska börja våga mig ur husets trygghet me Adrian, jag e så jäkla osäker på allting så de kan dröja, du e duktig som tom drar till sverige me liten =)
    /mikkis

    SvaraRadera
  2. Ja du är duktig Pernilla jag vågade mig knappt till sparhallen med max de första två månaderna haha Mamma fikan får vi ta snaart :) Vi får höras någon dag så kan vi gå ut å gå med bebbisarna!

    SvaraRadera
  3. Mikkis ; Nog var jag också osäker riktigt där i början, men man kommer in i rutinerna ganska snabbt. Nellie hänger nog med överallt, är med och handlar och springer ärrenden på stan mm. hon sover ju mest så man märker knappt av henne :)

    Jennie : Ja nästa vecka nångång tycker jag :)

    SvaraRadera