3.12.10

Alltså snälla.

FOLK. Har du inget vettigt att kommentera så som frågor eller annat som har med bebisar (och sånt jag är intresserad av) att göra så behöver du inte sitta och skriva onödiga kommentarer.
Får väl ha "taggarna ute" om jag vill ?
Jag är mig själv och på min blogg skriver jag precis vad jag vill om vad jag vill. Sen om du har problem med det jag skriver så är det ju knappast någon som tvingar dig att läsa.
Blir så satans trött på folk som orkar lägga sig i för mycket hela tiden.

Ikväll har vi iallafall varit på mamma-glögg ut till Dalkarby till Sandra och Fredrik, det var skitkul! Kommer definitivt åka dit flera gånger på fikor :)
Och det var så kul att få se och träffa alla andra bebisar. Många har man ju bara sett på kort men nu fick man träffa t.ex Ellinor och Sebastian på riktigt!
Sebastian var lite jucksugen på barbapapa men dom säger ju att det ska börjas i tid right ?
Orkar inte skriva mera för nu ska vi gå och sova.
Nattnatti :)

(Och nej jag är ingen bitch, men ha förståelse för att man inte orkar få såna onödiga kommentarer ?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar