3.12.10

FÖR HELVETE

Nu får jag i nerverna.
Läste just en till kommentar från ANONYM, antar att det är samma som på dom två andra inläggen.
Kan du förhelvete sluta kommentera om du inte har något vettigt eller bara negativa saker att säga ?
Jag vill inte behöva skriva inlägg varje dag om hur trött jag är på att få anonyma kommentarer där det bara står skit eller sånt som ingen bryr sig om.

Förstår du ens hur ledsen jag blir som mamma när du säger att jag inte borde haft med Nellie i solstråletävlingen ?! Det avgör väl förfan JAG ?! Och visst jag tycker också att hon kanske var lite liten för det men om jag vill att hon ska vara med där så är hon det. Och hon kommer nog vara med flera år när hon är större också och säkert blir det bättre bilder då.

Jävla fegt att kommentera anonymt också.
Sluta läsa min blogg om du bara stör dig på allt.
Ingen har nytta av att läsa det du kommenterar och jag undrar hur du orkar sitta och skriva saker på min blogg när det bara är onödiga grejer ?

1 kommentar:

  1. Jag tycker ni är en jätte jätte jätte gullig familj! Hatar också anonyma kommentarer, dom vågar inte skriva sitt namn för att man ska kunna skriva till dom personligen. Får själv kommentarer ibland, fast om helt andra saker.
    Man blir ju irriterad..
    JAG tycker iallafall att du och Robin ska va lyckligt lottade som har fått en så vacker flicka :)

    Ida

    SvaraRadera