4.12.10

TITTA TILL HÖGER

Har jag lugnat ner mig lite. Knuffat undan alla känslor som svallade upp när jag läste alla domdär kommentarerna. Tog upp Nellie ur sängen och höll om henne länge och tänkte bara på hur ond världen kan vara. Visst det kan hända så mycket värre saker än att någon kommenterar skit på ens blogg men jag blev bara så ledsen när det hade med Nellie och Robin att göra, mina två finaste älsklingar.

Har gjort så att bara dom som är inloggade på min blogg (???) kan kommentera mina inlägg, eller inloggade med ett Google-konto kanske det var ? Nå iallafall så ni som inte kan kommentera, skicka ett mail till mig istället. Så publicerar jag fråga och svar i ett nytt inlägg så snart jag kan.

Och om ni tittar till höger ser ni att det står "OM OSS".
Där kan ni läsa det ni kanske behöver veta för att förstå vissa av mina inlägg.
Ni hittar också massa bilder där som ni kanske inte sett tidigare.

Löv Pernie

pjujujuf@hotmail.com


1 kommentar:

  1. folk är avis bara.. jag hoppas ni har det bra och att allt är bra :) vad har skrivit för fula saker? :/

    SvaraRadera